KERAJAAN PERPADUAN : PENYOKONG PKR DIMINTA BERTENANG

16 June 2009

Walaupun isu Kerajaan Perpaduan telah dicanang oleh pemimpin2 Umno yang jelas memperlihatkan bahawa Umno dalam keadaan nazak dan memerlukan "talian hayat" bagi memberi harapan kepada Umno untuk terus hidup, penyokong PKR terutamanya di Parlimen Gelang Patah ini bersabar dan bertenang. Sebaliknya kita harus memperlihatkan kematangan kita menangani isu ini. Justeru saya menyeru kepada semua ahli PKR, PAS dan DAP agar kembali memperkukuhkan serta memperkuatkan lagi hubungan juga kerjasama antara kita demi mencapai kemenangan mutlak pada PRU-13 nanti.

Jika kita terus-terusan berselisihan faham antara satu sama lain, fokus kita untuk menjatuhkan Kerajaan Barisan Nasional Johor pada PRU-13 pasti akan gagal.

Kita tinggalkan isu "Kerajaan Perpaduan" ini kepada kepimpinan kita dan kita mesti yakin bahawa kepimpinan kita mampu menyelesaikan kemelut ini.

Ayuh... Kita kembali merapatkan semula hubungan yang mula longgar. Fokuskan kepada matlamat kita untuk menghancurkan Kerajaan Umno/Bn. Isu ini jelas menampakkan kejayaan Umno/Bn untuk mengucar kacirkan kesepakatan Pakatan Rakyat.

0 Comments: