PROGRAM YB. DATO' SERI ANWAR IBRAHIM KE JOHOR

25 May 2009


Sempena kedatangan/lawatan YB Dato' Seri Anwar Ibrahim ke Johor, saya selaku Pemangku Ketua Bahagian PKR Gelang Patah dimana Ceramah Perdana beliau akan diadakan di Taman Universiti, Skudai mengalu-alukan kedatangan seluruh warga Johor ke ceramah tersebut pada 25 Mei 09. Majlis akan bermula pada jam 9.00malam.

Turut serta dalam ceramah tersebut ialah Pengerusi Perhubungan PKR Negeri Johor, Tn. Hj. Mohd Annuar bin Hj. Salleh, wakil PAS Negeri Johor, Tn. Hj. Dzulkifli bin Ahmad (Timbalan Pesuruhjaya (II) Negeri Johor), YB Dr. Boo Cheng Hau (Pengerusi DAP Johor/ADUN Sekudai), YB Amiruddin b. Shari (ADUN Batu Caves), Sdr. Shamsul Iskandar bin Mohd Akhin (Ketua AMK Malaysia) dan Sdr Mustaffa Kamil Ayub (Naib Presiden PKR).

Ceramah tersebut akan dipengerusikan oleh Sdr. Zulkaria bin Ali (Ketua Penerangan PKR Bahagian Gelang Patah).

Insya-ALLAH dengan komitmen yang diberikan oleh petugas2 terutama dari AJK AMK dan AJK Bahagian Gelang Patah sedari mula diberikan kepercayaan untuk menjadi tuan rumah bagi program ini, saya mengucapkan terima kasih.

Sekali lagi saya mengajak seluruh warga Johor yang cintakan semangat perpaduan, keADILan dan demokrasi sebenar agar datang beramai-ramai ke ceramah ini.

Abdul Manan Othman
Pemangku Ketua Bahagian
PKR Bahagian Gelang Patah

1 Comment:

kamal said...

dewan ar razi dekat mana ye? taman universiti besar...byk dewan...